תשתיות תקשורת לעסקים

אם בעבר הסתכמו תשתיות תקשורת לעסקים בהתקנת מרכזיה אנלוגית עם חמישה קווים יוצאים, הרי שהיום מדובר במערכות מתוחכמות, מורכבות ופונקציונליות הרבה יותר. תקשורת טלפון קווית ומובייל, תקשורת אינטרנט, תקשורת אינטרה-נט (פנים משרדית), תקשורת בין מטה לשטח ובין עובדי שטח, תקשורת בין מדפסת למחשב, תקשורת בין מצלמה למחשב לאזעקה למוקד, תקשורת מחשבים ותקשורת קולית – מגוון המערכות בהן אנו משתמשים כיום לניהול העסק עלה בצורה דרמטית בעשור או שניים האחרונים, ואיתן התפתחו והשתכללו גם תשתיות תקשורת מחשבים ותקשורת בכלל.

 

מדוע חשובות תשתיות תקשורת לעסקים?

ובכן, בכדי להביא את העסק ליכולת של מיצוי הפוטנציאל העסקי שלו, במיוחד לאור התחרות איתה עליו להתמודד, חייב העסק להשתמש בכל אמצעי שעומד לרשותו. בעידן הטכנולוגי החדש, האמצעים האלה רק הולכים ומתרבים ורבים מהם יכולים לחולל שינויים של ממש בהתנהלות העסקית ולייצר צמיחה אמיתית שבעבר לא היה ניתן לייצר אותה עם מערכות אנלוגיות. דברים אלה מקבלים משנה תוקף כאשר מבינים שהמתחרים גם הם מתעדכנים ומשתכללים ועמידה של העסק במקום בהיבט זה, לא משאירה אותו במקום אלא לוקחת אותו אחורה. תשתיות תקשורת מחשבים הפכו במובנים רבים לשלד המרכזי של עסקים רבים ולא רק עסקים משרדיים, אלא גם מפעלי תעשייה ולוגיסטיקה.

 

מה כוללות תשתיות תקשורת מחשבים?

תשתיות תקשורת בכלל הן תשתיות שמיועדות לייצר תקשורת בין עמדות קצה המשמשות את העסק. עמדת קצה כזאת יכולה להיות מחשב אישי והיא יכולה להיות מדפסת, מכשיר מובייל, טרמינל לעובדי שטח, מצלמת אבטחה, אזעקה, טלפוניה, אינטרנט, שרתי עבודה, תשתיות תקשורת בסניפים אחרים של העסק וכן הלאה. תשתית תקשורת לעסקים מיועדת לייצר תקשורת מלאה בין כל הרכיבים הללו כדי לאפשר שליטה מלאה בכל רכיבי העסק מכל מקום ובכל רגע נתון ובכדי לאפשר ניהול ממוחשב של כלל הפעילות העסקית, החל מפעולות שקשורות לליבת העסק כמו תהליכים עסקיים, שירות לקוחות, ייצור וכן הלאה וכלה בפעולות היקפיות כמו אבטחה, ניהול חשבונות וכן הלאה.

חברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות מספקת מענה מלא מקצה לקצה בכל הקשור לתכנון והקמה של תשתית תקשורת מחשבים לעסקים, החל באספקת כל סוגי החומר, עמדות הקצה ותווך התקשורת וכלה בהפעלת המערכת באמצעות פתרונות תוכנה, פרוטוקולים של תקשורת וכמובן שירות רציף שיבטיח את פעולת התשתיות באופן רציף ללא תקלות. לפרטים נוספים על שירותי החברה ולקבלת מענה לצרכי המחשוב והתקשורת שלכם, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-8208222.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.