סיבים אופטיים

סיב אופטי הוא אחד מהפיתוחים החשובים ביותר בהיסטוריה של עולם התקשורת הדיגיטלית ועל אף שהיישום שלו כיום אינו נרחב כמו זה של חוטי נחושת, מסיבות ברורות של עלויות תשתית, דווקא ניתן למצוא יישום רחב מאוד של סיבים אופטיים בזירה העסקית ובמערכות תקשורת סגורות. ככלל, סיב אופטי ניתן לחיבור לכל מכשיר שתומך בתקשורת אופטית וכיום כמעט כל מכשיר המשמש במערכות מחשוב ותקשורת עסקיות אכן תומך בכך. ניתן לשדרג מערכות קיימות פשוט באמצעות החלפה של כבלי הנחושת עם סיבים אופטיים וישנם סוגי סיבים אופטיים רבים שיודעים לתת מענה לקצבים שונים של תעבורה ולתנאי שטח משתנים.

 

כיצד עובד סיב אופטי ואיפה ניתן להשיג אותו?

לפני שאתם מחפשים סיב אופטי למכירה, בואו נקדיש שתיים שלוש שורות כדי להסביר איך הוא עובד. סיב אופטי הוא כבל זכוכית גמישה בעל מעטפת פולימרית שמגינה על הזכוכית. התקשורת דרכו עוברת באמצעות פולסים של קרני אור המחליפים את הפולסים החשמליים בכבלי נחושת. הטכנולוגיה האופטית מהירה מאות ואלפי מונים מזו של כבלי הנחושת, שכן בסיבים אלה אין התנגדות שקיימת בכל תעבורה חשמלית ונובעת ממבנה כבלי הנחושת. המשמעות היא שבהתקנת סיבים אופטיים, תוכלו ליהנות מקצבי רשת גבוהים לאין שיעור ממה שהתרגלתם לו עד היום ובהמשך לכך גם מאיכות ואמינות תעבורה גבוהות יותר. סיבים אופטיים למכירה ניתן לקנות בכל חנות מחשבים, אבל אם אתם זקוקים לכמות גדולה לצורך שדרוג רשת מחשוב שלמה, מומלץ להגיע לחברות המתמחות בתחום תשתיות המחשוב והתקשורת לעסקים ולבצע את המהלך בצורה יותר מסודרת וגם יותר זולה.

 

וכמה עולה סיב אופטי?

בחיפוש סיב אופטי מחיר הוא לא פרמטר שאמור להכריע את השאלה אם תיישמו את הסיבים אם לאו. המדובר בכבלים שמחירם כיום דומה מאוד לכבלי נחושת ועל אף שביישום רוחבי בעסק מדובר בעלות לא קטנה, התועלת של יישום הסיבים הללו תחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר מאוד.

בחברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות תוכלו למצוא מגוון רחב של סיבים אופטיים מחיר אטרקטיבי ותחרותי, ייעוץ מקצועי של הטובים ביותר בתחום ושירות ללא דופי. בין שאתם זקוקים לכמה סיבים בודדים ובין שאתם מבקשים לשדרג את כל התשתית העסקית, צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 04-8208222 ואנו נשמח לספק לכם תשובות לכל השאלות המטרידות אתכם בעניין זה וגם לתת לכם הצעה אטרקטיבית לשדרוג מערכות המחשוב של העסק באמצעות סיבים אופטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.