ניהול תשתיות מערכות מחשב

תשתיות מחשוב הן תשתיות מורכבות העובדות תחת עומס מידע תמידי ועל כן חייבות ניהול רציף של פעילותן. במסגרת שירות ניהול תשתיות מערכות מחשב לא מבוצעת חלילה חדירה למידע הזורם על גבי הרשתות וגם אם ישנו גורם שמנהל עבורכם את רשתות התקשורת, תוכלו לשמור על כל המידע העסקי שלכם חסוי לחלוטין מפניו. שירות זה של ניהול תשתיות מערכות מחשוב מתמקד יותר בניהול התעבורה הדיגיטלית על גבי התשתית, ביצוע בקרה וניטור של הרשת וביצוע שורה של פעולות תחזוקה, ועל פי הצורך גם תיקון, על מנת להבטיח את תפקודה התקין של התשתית באופן רציף ובמלוא התפוקה.

 

אז מה זה בעצם ניהול של תשתיות מחשוב?

תשתיות המחשב בעסק שלנו משמשות אותנו לצורך ניהול העסק, אבל גם את התשתיות עצמן צריך לנהל וזאת במסגרת תהליכי ניהול שכוללים ניטור, בקרה וביצוע פעולות יזומות כדוגמת גיבוי, ריענון, פעולות תחזוקה כמו ניקוי זכרון, איחוי דיסקים וכדומה. את פעולות הניהול הללו ניתן כיום לבצע מרחוק באמצעות תשתיות תקשורת חיצוניות המחברות בין תשתית המחשוב של העסק ובין הגורם המקצועי המנהל את הרשת עבור העסק. למעשה, כל תהליכי הניהול האלה מבוצעים בצורה אוטומטית, או לפחות רובם. במסגרת תהליכי הניהול עשויים להתעורר מצבים בהם נדרשת התערבות אנושית לצורך ביצוע בדיקה של פעילות חריגה או חשודה, ביצוע תיקונים שמפריעים לעבודת המחשוב בעסק וכן הלאה. גם את ההתערבות הזאת ניתן לבצע פעמים רבות מרחוק ורק לעיתים נדרשת הגעה של טכנאי לצורך בדיקת המערכת בגוף ראשון.

 

מי מבצע ניהול תשתיות מערכות מחשב?

ניהול תשתית מערכת מחשוב מבוצעות על ידי חברות העוסקים בתחום רשתות המחשוב לעסקים. חברות אלה מציעות שירותי תכנון, הקמה, תחזוקה ושירות תשתיות מחשוב, ובכלל זה אחראיות גם על ניהול התשתיות באופן רציף. כאמור, פעולות אלה יכולות להתבצע גם מרחוק ולכן חשוב לוודא שהחברה איתה אתם עובדים אכן מציעה לכם את הפונקציונליות הזאת אם אתם לא רוצים שטכנאי מחשבים יתרוצצו לכם במשרד בכל שני וחמישי.

חברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות מציעה מגוון רחב של שירותי מחשוב ותקשורת לעסקים ובכלל זה ניהול תשתיות מערכות מחשב. החברה אוחזת בכל המערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לניהול התשתיות מרחוק וכן מזניקה טכנאים לבית הלקוח על פי הצורך להבטחת רציפות עבודה מלאה של בית העסק. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 04-8208222.