יש לכם בעסק מערכת תקשורת ומחשוב שאתם רוצים לבדוק איך ניתן להתאים אותה לשינויים שחלו בעסק בשנים האחרונות? אולי אתם בכלל רוצים להקים רשת תקשורת חדשה ומעוניינים לבדוק מה צריכה הרשת הזאת לכלול ואיך בונים אותה בצורה כזאת שתספק לכם מקסימום ערך לעסק? בשני המקרים הללו אתם זקוקים לשירותיו של יועץ מערכות תקשורת. בשירותיו של יועץ כזה אתם יכולים להשתמש בשתי תצורות מרכזיות. פעם אחת, אתם יכולים לשכור יועץ מערכות תקשורת עצמאי שכל מטרתו היא להעניק לכם ייעוץ סביב מערכות התקשורת המתאימות לעסק שלכם. ישנם ארגונים גדולים שעבורם יש מספיק עבודה בנושא הייעוץ והתכנון של מערכות התקשורת בכדי להצדיק מהלך שכזה. פעם שניה, וזה המודל היותר מקובל עבור מרבית הארגונים במגזר העסקי, אתם יכולים לפנות לחברה המספקת שירותי ייעוץ, תכנון, הקמה, תחזוקה, שירות וניהול מערכות תקשורת ולקבל דרכה את כל הייעוץ הדרוש לכם.

 

למה נדרש ייעוץ ועד כמה זה חשוב?

חשיבות הייעוץ הולכת ועולה ככל שמורכבות מערכת התקשורת הולכת ועולה. במערכות תקשורת גדולות ישנם יותר מדי גורמים משפיעים שיכולים להגדיר את יעילות המערכת ואת האופן בו היא תענה לצרכי העסק, ולכן חשוב מאוד להבין ולתכנן לעומק את הדברים לפני שעושים כל מהלך, כשעושים אותו וגם לאחר מכן. במערכות קטנות יותר, עדיין נדרש כמובן ייעוץ ותכנון אבל הוא בדרך כלל מתבצע במינונים יותר נמוכים ולכן יכול להשתלב בתהליך הכולל של תכנון והקמת מערכות תקשורת.

יועץ מערכות תקשורת יכול להיות הפונקציה החשובה ביותר בתהליך ההקמה של מערכת תקשורת לעסק, במיוחד כאשר מדובר על מערכות מורכבות. היועץ הוא למעשה הגורם המקצועי שמבצע את כל הבחינה של התנהלות העסק ואת ההתאמה של מערכת התקשורת המיועדת כך שתספק את המענה המיטבי לצרכי הארגון. אמת זו נכונה כמובן גם במערכות קטנות ונקודתיות ולכן גם במערכות קטנות נדרש מרכיב של ייעוץ ותכנון מקדים, אם כי כאמור, במקרים אלה מרכיב הייעוץ יכול להינתן במסגרת השירות הכולל.

חברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות מציעה שירותי ייעוץ ותכנון להקמה וניהול של מערכות מחשוב ותקשורת, ומעמידה שירותי יועץ מערכות תקשורת ללקוחות גדולים, בינוניים וקטנים כאחד. כל פרויקט של טל אר מגלם בתוכו מרכיב של ייעוץ ועל פי הצורך יודעת החברה לספק את שירותי הייעוץ כשירות Stand alone. לפרטים נוספים ולכלל שירותי החברה, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-8208222.