חברות תשתיות תקשורת

קיבלתם החלטה להקים תשתית מחשוב ותקשורת חדשה בעסק או לשדרג את התשתית הקיימת? כעת עליכם למצוא חברת תשתיות תקשורת שתבצע עבורכם את הפרויקט ולבחירת החברה יש השפעה מכרעת על התשתית שתוקם ובהמשך לכך גם על הערך העסקי שתוכלו להפיק ממנה. בשוק פועלות שורה ארוכה של חברות תשתיות תקשורת שחלקן מספקות שירותים מקיפים מקצה לקצה וחלקן פועלות בקנה מידה קטן יותר וברמה מקצועית בסיסית יותר. על כן, בראש ובראשונה עליכם לכוון אל אותן חברות שהיכולות המקצועיות שלהן יכולות להתאים להיקפי התשתית שאותה אתם רוצים להקים. אם יש לכם עשרות עמדות מחשוב ומערכות תקשורת מורכבות פנימה והחוצה, אתם רוצים למצוא חברת תשתיות תקשורת שעובדת עם המגזר העסקי ובפרט עם חברות בינוניות ומעלה. אם אתם עסק קטן, יהיה זה נכון יותר עבורכם לבחור בחברות קטנות יותר שיכולות להתאים את עצמן לדרישות שלכם בצורה טובה יותר.

 

במה נמדדת חברת תשתיות תקשורת?

כאשר אתם ניגשים למשימה של בחינת חברות תשתיות תקשורת פוטנציאליות לפרויקט שלכם, עליכם לבחון כמה וכמה דברים: האם החברה מספקת שירותי תכנון רשתות? האם היא בוחנת לעומק את התהליכים העסקיים בעסק שלכם ומכך גוזרת את צרכי המחשוב? האם החברה מספקת מענה חומרה סביב כל הצרכים שלכם (טלפוניה, מובייל, GPS, מחשבים, שרתים, ארונות תקשורת, מצלמות אבטחה וכן הלאה)? האם החברה מספקת גם מענה בתחום השירות הטכני והתחזוקה של רשתות? כמה עובדים יש בחברה? מי הם הלקוחות הטיפוסיים שלה והאם הם דומים לכם במונחי גודל ומורכבות מחשוב? כל אלה הן שאלות שיהיה עליכם לשאול, שאת התשובה תוכלו פעמים רבות לקבל מעצם המוניטין של החברה ומסימני אצבע כלליים כמו גודל, מיקום, מעמד תחרותי וכן הלאה.

המטרה שלכם היא לא להקים תשתית מחשוב ותקשורת בעסק, אלא להקים את תשתית המחשוב והתקשורת הספציפית שתספק לכם את הערך הגבוה ביותר שהעסק שלכם יכול להפיק מתשתית כזאת. לצורך כך אתם צריכים למצוא חברת תשתית תקשורת שמסוגלת לספק לכם את זה ולא להסתפק על שום דבר פחות מכך.

חברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות מציעה פתרונות מחשוב ותקשורת רחבים ומקיפים, משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב ההקמה והתחזוקה ומשרתת כיום אינספור לקוחות במגזר העסקי הישראלי. אנו מבצעים התאמה מדויקת, ברמה מדעית כמעט, של מערכות המחשוב והתקשורת לצרכי העסק ואם תרימו אלינו טלפון כבר עכשיו למספר 04-8208222 נוכל להסביר לכם איך אנחנו עושים זאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.