ביצוע תשתיות מחשבים

ביצוע תשתית מחשבים

תשתיות כשמן כן הן, הבסיס והתשתית לניהולו התקין של עסק. כולנו מכירים את התסכול שבנפילת תקשורת בעסק והמחיר שזה עולה לנו בזמן, כסף ופגיעה בשביעות רצון הלקוחות והעובדים, כמובן שבשורה התחתונה, מערכות שאינן יציבות, או תשתיות שאינן מתאימות לעסק שלנו ולפעילותו, יכולים להיות שווים פגיעה כספית משמעותית בשורת הנטו שלנו.

לכן, אם יש משהו בעס', שעליו אזור לנו להתפשר, אלה התשתיות שלנו. רשת התקשורת, השרתים, החומרה המשמשת אותנו ואת העובדים ואיכות השירות והתמיכה שאנו מקבלים מספק התשתיות שלנו.

כאשר אנחנו בוחרים ספק תשתיות, לטובת ביצוע תשתיות מחשבים, נראה כי אנחנו מקבלים את החבילה הנכונה לנו. את הפתרון שמותאם לעסק שלנו ולהיקף שלו. כמובן שלטובת זה, מומלץ לבחור בחברת תשתיות בעלת ניסיון, עם לקוחות מוכרים ומקצועיות בתחום.

נוודא כי החברה יודעת לתכנן ולבצע פרוייקטים של כבילת תקשורת בכל התקנים CAT-5E, CAT6, CAT7 תשתית אחודה.

התמודדות עם סיבים אופטיים ובניית שרת או חוות שרתים המותאמת לצרכים שלנו כעסק.

נוודא כי מוקצה לנו מנהל פרוייקט או מנהל לקוח שיש לנו חיבור אתו, שאנחנו סומכים עליו וגם אם אנחנו לא מנוסים או מבינים בתחום התשתיות והתקשורת, נבקש שיסביר לנו במילים פשוטות את הפתרון אותו הוא מציע ומתכנן עבורנו, נבקש את התכנית כתובה ובמידה ויש לנו עם מי, נתייעץ עם איש מקצוע נוסף בכדי לוודא שאנו מקבלים את הפתרון הטוב ביותר לחברה שלנו.

וכשזה מגיע לשרתים? שרת הוא הבסיס. המוח שמאחורי הרשת שלנו שבזכותו  העסק מנוהל והמחשבים שלנו עובדים אחד עם השני. כמו כן, חלק מתפקידי השרת הם לדאוג כי המידע שלנו נשמר ומגובה בתדירות גבוהה, כך שגם אם מתרחשת תקלה, מה שיכול לקרות בכל מקום ולכל חומרה, לא נאבד את החומרים שלנו ונוכל לשחזר את המידע במהירות ובקלות.

לפרטים ומידע נוסף צרו עימנו קשר בעזרת טופס הצור קשר.

!צור קשר