ארון תקשורת מחשבים

כמויות המידע הזורמות כיום בעסק ממוצע הן אדירות וכל המידע הזה צריך להיות מאוחסן, מעובד ומגובה, הן בזמן אמת והן לאורך זמן. מידע זה צריך גם לזרום באופן חופשי ומהיר בין כל חלקי העסק, בין המחשבים, בין מכשירי הטלפון ובין כלל המערכות הדיגיטליות האחרות המותקנות בעסק. על כך אחראים שרתי מחשוב ותקשורת המאוחסנים בתוך ארונות תקשורת מחשבים ייעודיים. ארקון תקשורת מחשבים הוא ארון מתכתי שמותאם במבנה שלו לאחסון של שרתים וכולל חיבורים שונים שמאפשרים את התקנת השרתים וחיבורם, לעיתים באמצעות עשרות כבלים, לכלל מערכות המחשוב בעסק.

 

אומנות התכנון וההתקנה של ארונות תקשורת

ארונות תקשורת הם לא דבר שפשוט מחליטים להקים ומקימים. ארון תקשורת מחשבים חייב לעבור תהליך של תכנון מקדים במסגרתו נבחנות שאלות כמו מספר השרתים וסוגי השרתים שבהם נעשה שימוש, החיבורים שיש לבצע לאותם שרתים, עומס העבודה של השרתים והאופן בו יש לשמור על טמפרטורת חדר תומכת (בדרך כלל באמצעות מיזוג חזק בחדר התקשורת), חיבורי הכבלים וחיבורי האלחוט, החיבורים בין השרתים ובין עצמם וכן הלאה. כל אלה צריכים להתגבש יחד לכדי תכנית הקמה ובהתאם לה יש לבחור את הדגם המתאים של ארונות תקשורת ואביזרים נלווים נדרשים. תכנית זו צריכה לכלול גם את האופן בו יחוברו השרתים לכלל מערכות המחשוב בעסק בכדי להשיג את הפונקציונליות הנדרשת מהם.

 

האם זה הכרחי?

ובכן, אם מדובר במשרד קטן עם שתיים שלוש עמדות מחשוב, אפשר להסתפק במחשב אישי שישמש כשרת מרכזי לרשת המשרדית ואת המחשב הזה אפשר להניח גם מתחת לשולחן של המנהל. כאשר מדובר במערכות מחשבים מורכבות הכוללות עשרות עמדות, כמויות גדולות של מידע לעיבוד וגיבוי, תקשורת מחשבים רציפה וממשקים רבים עם מערכות שונות, אין שום דרך להשיג את יעילות העבודה הנדרשת ללא התקנה של ארון אחד או אפילו מספר ארונות תקשורת מחשבים ייעודיים למטרה זו.

חברת טל אר פתרונות תקשורת, מחשוב ורשתות מספקת מענה מלא לכל צרכי תשתיות המחשוב והתקשורת לעסק ובכלל זה ארון תקשורת מחיר תחרותי ושירות מעבר לציפיות הלקוח. אנו מבצעים עבורכם את כל התכנון הנדרש על מנת להעמיד עבורכם תשתית תקשורת מלאה ומתפקדת, ובכלל זה גם את רכיבי ארונות התקשורת שישרתו את אותה תשתית. למידע נוסף על האופן בו אנו בונים עבורכם את תשתיות המחשוב והתקשורת ולמידע בנושא הספציפי של ארונות תקשורת, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-8208222.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.