ארון תקשורת חכם

בעסקים ובחברות גדולות בהם ארונות התקשורת של החברה מספקים שירות לכמות גדולה של משתמשים – עובדים או לקוחות, הארונות נוטים להיות קשים לגישה, כמות הכבלים היא עצומה ובזמן תחזוקה או בדיקת תקלה, העיכוב המשמעותי ביותר הוא בגלל חוסר בגישה לכל פינה בארון התקשורת.

במיוחד לטובת מתן פתרון לבעיה זו, קיימת אפשרות של ארון תקשורת חכם.

קצת על ארונות

יש ארונות שנועדו לתקשורת, שגודלם 19״ (לרוחב) ויש ארונות לשרתים שגודלם 21״.

ההבדל בניהם שבשרתים יש מקום להעביר את הכבלים מהצד של הארון.

בארונות תקשורת שמים בדרך כלל פאנלים, שאליהם מגיע החיווט הפיזי והם יוצרים ״פסי שקעים״ של תקשורת, כמו מפצל חשמל (או בעצם פס חשמל), השקעים מייצגים בדרך כלל את הנקודה המקבילה בקיר. נותר מצב שיש שקע אחד בצד הקיר ושקע שני בצד הארון. לפאנלים האלו משרשרים עם כבלי רשת ״רכזות״ או ״סוויצים״, שמהם ממשיכה התקשורת לציוד התקשורת (נתבים, ראוטרים, שרתים).

ארונות תקשורת בדרך כלל מאופיינים בפתח קדמי ואחורי. בדרך כללה המאווררים של  ציוד התקשורת או השרתים יונקים אויר מהצד הקדמי ומוציאים מהצד האחורי. אם שמים שורה של ארונות ״גב לגב״ נוצר מצב שיש ״מסדרון קר״ שממנו שואבים השרתים או ציוד התקשורת את האויר, ואותו ממזג מיזוג האויר, ו״מסדרון חם״ שאליו פולטים שתי שורות הארונות שהן גב לגב כאמור אויר חם. בדרך כלל תיהיה מערכת ״יניקה״ שתדאג להוציא את האויר החם מחוץ לחדר התקשורת. ככה נוצרת סירקולציה בריאה של אויר.

ארונות תקשורת מאופיינים ביחידת מידה שנקראת U. יו אחד זה שרת סטנדרטי (יחידת גובה) זה בערך אינצ׳. יש ציוד תקשורת שהוא יותר מאחד יו.

בארון סטנדרטי יש 42 יו. והוא בדרך כלל מגיע עם נעילה של דלת העשויה מרשת כדי לאפשר לאויר הקר לעבור.

יש חברות שמוכרות/משכירות חצי ארון, היינו 24 יו, עם חצי דלת עליונה או תחתונה עם נעילה נפרדת

ארון חכם יכיל בדרך כלל חיישני טמפרטורה, מערכת ״עכבר מקלדת מסך״ (kvm באנגלית) כדי להתחבר לשרתים, ופסי שקעי חשמל מובנים ובעיקר, שיטות כבילה מתקדמות המאפשרות גישה לארון החכם בזמן תקלה ולאפשר לכם ולאנשי המחשבים שלכם או של ספק התמיכה שלכם, לתת מענה לתקלה או לעבודות שדרוג במהירות ובקלות.

לפרטים ומידע נוסף צרו עימנו קשר בעזרת טופס הצור קשר.

!צור קשר